Skip to content

DESIGNER

NANNI

“Anti-conformist elegance and irony are the keywords of the brand’s philosophy”

NANNI was born in 1981 with the aim to combine tradition and innovation: craftsmanship, enriched over decades, is the base of each piece produced.

Anti-conformist elegance and irony are the keywords of the brand’s philosophy that characterizes its creations with gemstones, inserts and metal meshes that over the years became the identity of the brand.

The strong “engineering” connotation is the leitmotif of NANNI’s collections: metal and leather are the two indispensable elements whose dialogue forces a game of balance, both design and stylistic, which over the years has become the prologue of every creative moment.

NANNI è un progetto che nasce nel 1981 e il cui desiderio è quello di coniugare tradizione e innovazione: la sapienza artigiana, arricchitasi nei decenni, è alla base di ogni pezzo prodotto.

Eleganza anticonformista e ironia sono le parole chiave della filosofia del Marchio che caratterizza le sue creazioni con strass, pietre, inserti e maglie metalliche che diventeranno negli anni un tratto identificativo del brand.

La forte connotazione “ingegneristica” è il filo conduttore delle Collezioni NANNI: il metallo e la pelle sono i due elementi irrinunciabili il cui dialogo costringe ad un gioco di equilibrio, tanto progettuale quanto stilistico, diventato negli anni il prologo di ogni momento creativo.

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Cart
Back To Top
×