INES DE LA FRESSANGE
INES DE LA FRESSANGE

INES DE LA FRESSANGE

“A desire for honesty in style, quality and price”

Ines de la Fressange is the icon and symbol of Parisian style, she is a figure of French fashion and is one of the most famous women in France.

She embodies a form of joyful luxury, natural elegance and casual chic that the world has called “effortless chic”.

She inspires and now directs the creation of the Ines de la Fressange Paris brand, which offers women all over the world the opportunity to access the best of Parisian style.

A friendly brand that finds help and solutions for women, a desire for honesty in style, quality and price. A reliable company that wants to keep surprises in store. For a woman with the desire to be in the trend without becoming fashion victims.

Ines de la Fressange è l’icona e il simbolo dello stile parigino, è una figura della moda francese ed è una delle donne più famose di Francia.

Incarna una forma di lusso gioioso, di eleganza naturale e di casual chic che il mondo ha chiamato “effortless chic”.

Ispira e ora dirige la creazione del marchio Ines de la Fressange Paris, che offre alle donne di tutto il mondo l’opportunità di accedere al meglio dello stile parigino.

Un marchio amichevole che trova aiuto e soluzioni per le donne, un desiderio di onestà nello stile, nella qualità e nel prezzo. Un’azienda affidabile che vuole riservare sorprese. Per una donna con il desiderio di essere alla moda senza diventare fashion victim.